Dispatch/OCC medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

JoinJet søger en engageret Dispatch/Operations Control Center (OCC) medarbejder

JoinJet er i rivende udvikling og søger derfor en ny kollega til vores Dispatch/OCC-team. Så har du lyst til at være en del af Skandinaviens mest innovative, hurtigst voksende og generelt stærkeste brand inden for privat- og ambulanceflyvning, så er det dig, vi mangler i vores team. 

Fra første dag vil du blive mødt af et veloplagt og passioneret team, der i samarbejde med dig skal løfte afdelingens mange varierende arbejdsopgaver.

Din hverdag vil være præget af et højt aktivitetsniveau med en høj grad af frihed under ansvar og engagerede kollegaer, der hver dag brænder for at gøre en forskel.

Dine hovedansvarsområder bliver slotkoordinering, indhentning af tilladelser til lufthavne samt overflyvninger, arrangering af handling, fuel, catering, hoteller m.m. samt prisforhandlinger og ad hoc salg. Du vil desuden skulle varetage koordinering og planlægning m.v. af VIP og ambulanceflyvninger samt koordinering af fly i management. Arbejdstiderne er fleksible, og du vil desuden indgå i vagtordning, hvor aften- og weekendarbejde indgår.  

Dine primære arbejdsopgaver vil være følgende:

  • Varetage Dispatch/OCC-afdelingens daglige opgaver
  • Planlægning og disponering af fly og besætninger
  • Kommunikation og koordination på tværs af afdelingen
  • Sikre operationen i henhold til gældende love og bestemmelser
  • Optimering af flyflådens og produktionsenhedernes udnyttelse
  • Diverse ad hoc-opgaver

Personprofil:
Som person er du fleksibel, ansvarsfuld, omhyggelig og selvstændig. Du har et godt og positivt humør samt er en god teamplayer.

Du er ”open-minded” og villig til at dele din viden og erfaring med dit team, så vi sammen kan levere den bedst mulige service over for både kunder og kolleger.

Derudover har du følgende kvalifikationer:

  • Aviation-erfaring
  • Gode IT-færdigheder
  • Beherskelse af engelsk i skrift og tale på højt niveau
  • Omhyggelig og ansvarsbevidst
  • Fleksibel og serviceminded
  • Du formår at holde flere bolde i luften i en travl dagligdag
  • Udadvendt, empatisk og god til at kommunikere.

JoinJet tilbyder: 
Et fuldtidsjob i en uformel atmosfære med rig mulighed for personlig såvel som faglig udvikling. Du bliver en del af et team med kompetente og dedikerede kolleger og korte beslutningsveje, hvor du får ansvar og indflydelse samt mulighed for at udnytte dine kompetencer på bedste vis.

  • Kontrakt med løn efter kvalifikation
  • Gode kollegaer og et ungt, dynamisk arbejdsmiljø, hvor man selv er med til at sætte dagsordnen
  • En alsidig og afvekslende arbejdsdag
  • Stor fleksibilitet og medbestemmelse
  • Pension, sundhedsforsikring og kantineordning
  • Divers personalegoder

Ansøgning og samtale
Vi inviterer løbende til samtale og lukker annonceringen, når vi har den rette kandidat, så send din ansøgning hurtigst muligt. Samtaler vil blive afholdt på vores hovedkontor i Billund.


Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte OCC Manager Mikkel Kvistgaard på tlf. +45 76 500 100.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og til at byde dig velkommen om bord. 

JoinJet arrangerer individuelle ad-hoc charter, VIP, shuttle- og ambulanceflyvninger Worldwide. Da alle vores flyvninger er unikke og individuelle for vores kunder både før, under og efter hver eneste tur, har vi øje på alle detaljer.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Join Jet A/S, Cumulusvej, 7190 Billund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://job.sunair.dk/HRMEasy_recruitment_sunair.nsf/job/4B69C612532E1139C12589DA003FA4C7

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5859629

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet