BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du kompetencerne og engagementet til aktivt og effektivt at være med til at styre Naturstyrelsens udvikling af robotter, så kan vi tilbyde en fagligt udfordrende stilling med ansvar og opgaver inden for effektivisering af sagsbehandlingen i det offentlige.
Du skal være en stor del af drivkraften for, at robotter udbredes yderligere i Naturstyrelsen, hvor vi allerede har en lang række automatiserede processer. Vi arbejder på at få robotter til at assistere i mange flere processer, og vi har også stor efterspørgsel på interne ad hoc-opgaver, der venter på at blive løst med robotter.
Dine opgaver
Vi har været i gang med automatisering af processer i en række år i Naturstyrelsen, der består af hovedkontoret i Randbøl, Kystdirektoratet i Lemvig og 16 lokale enheder fordelt i hele landet. Du bliver en nøgleperson i indsatsen.
Hovedopgaverne omfatter:
- Udvikling og vedligehold af vores robotter på UiPath platformen.
- Deltage i afklaringen af krav til nye robotter, der skal indsættes i Naturstyrelsen.
- Udvikling og forbedringer af koncepter og ’best practice'.
- Støtte til chefer, ledere og medarbejdere i form af rådgivning og vejledning samt støtte til brugere og superbrugere i forretningsområderne med ekspertviden, f.eks. om hvad der kan effektiviseres ved indsættelse af robotter eller evt. optimering af software.
- I samarbejde med den ISMS-ansvarlige at sikre at udviklingen og brugen af robotter sker sikkert og sporbart.
- Deltagelse i ERFA-grupper og andre netværk.
- Se muligheder ved nye teknologier og hvordan disse kan understøtte Naturstyrelsen i fremtiden.
Din profil
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være akademisk, kontor eller andet med teknisk indhold. Du har gerne erfaring med at udvikle robotter, men dette er ikke et krav. Du har forståelse og logisk sans for programmering. Vi anvender UiPath, Public 360 og blanketter fra Virk.dk. Har du erfaring med API, AI og Machine Learning er det et plus.
Vi vægter indstilling og logisk tankegang over uddannelse. Du er vant til at dokumentere dit arbejde, og hvis du har kendskab til de krav, som GDPR og IT-sikkerhed stiller til arbejdet, er det et plus.
Du kan arbejde som konsulent, hvor du sætter dig ind i forretningens behov, som du kan vurdere i forhold til gevinstrealisering. Du evner at styre processer og bringe dem i mål. Du bevarer initiativet og sætter en ære i at få tingene gjort færdig.
En portion salgsgen og gode formidlingskompetencer er vigtige egenskaber med hensyn til at skabe relationer og drive projekterne i styrelsen. Du arbejder sammen med yderligere 1 RPA udvikler, men det RPA-faglige miljø er eksternt, primært hos andre statslige organisationer, så du skal kunne etablere relationer og vedligeholde dem selv.
Du har gode skriftlige og mundtlige kommunikative evner på dansk.
Om os
Du bliver en del af et engageret IT-team, der arbejder med effektiv udnyttelse og styring af IT ud fra de forretningsmæssige behov.
Vi løser vigtige samfundsopgaver i et miljø præget af høj faglighed og engagement. Vi mener, det er vigtigt, at man har det godt med sine kolleger og trives i en uformel atmosfære, mens der udføres et professionelt stykke arbejde.
Vi introducerer dig grundigt til ansvarsområderne og opgaverne samt til organisationen og IT-teamet.
Vi vægter kompetenceudvikling, og der vil være mulighed for efteruddannelse afhængigt af kompetencebehov. Der drøftes og aftales årligt udviklingsmål for den faglige og personlige udvikling.
Vi lægger vægt på fleksible rammer for arbejdet samt balance mellem privatliv og arbejdsliv, og har flekstidsordning, betalt frokostpause og en god kantineordning.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og en række Akademiker-organisationer for akademikere i staten (Akademiker-overenskomsten) eller i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) med mulighed for løntillæg afhængig af kvalifikationer.
Ansættelsesområdet er Miljøministeriet med tilhørende institutioner med arbejdssted enten i Naturstyrelsen i Randbøl eller i Kystdirektoratet i Lemvig.
Kørekort til personbil er en forudsætning for ansættelse. Vi tager forbehold for, at vi på et senere tidspunkt må skulle indhente straffeattest, og at du skal kunne sikkerhedsgodkendes hvis nødvendigt.
Rekrutteringsforløb
Samtaler gennemføres 15. eller 16. januar 2024. Der indgår skriftlig case-opgave i forbindelse med samtale. Samtaler gennemføres i Kystdirektoratet, Højbovej 1, 7620 Lemvig eller i Naturstyrelsen, Førstballevej 2, 7183 Randbøl.
Tiltrædelse snarest muligt eller senest 1.marts 2024.
Yderligere oplysninger
Kontakt områdechef Niels Kristian Kvistgaard på tlf. 91 35 74 38 eller teamleder for IT-teamet
Henrik Møller Jørgensen på tlf 20 53 71 83.
Du kan læse mere om Naturstyrelsen på nst.dk og om Kystdirektoratet på kyst.dk.
Ansøgning
Ansøg online på vores jobportal ved at trykke på ”Søg stillingen” i stillingsopslaget. Ansøgning med CV og eksamensbevis med karakterer skal være modtaget senest 8. januar 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Naturstyrelsen, C/O Gjøddinggård Førstballevej , 7183 Randbøl
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961805